Adresowanie oferty do rodzin

Adresowanie oferty do rodzin

Sprzedawanie usług rodzinom jest dzisiaj najbezpieczniejszym sposobem inwestowania w przyszłość przedsiębiorstwa. Często skuteczne obsłużenie rodziny i zaproponowanie im dobrej usługi sprawia, że wraca ona chętniej właśnie w to miejsce z pierwszymi krokami. Dodatkowo nawiązanie wyjątkowo przyjaznego kontaktu z klientem przez dobrze przeszkolonego pracownika biura podróży niejednokrotnie pozwala na tak daleko idące spoufalenie się z klientem, że ten gotowy będzie z pytaniem o najlepsze nowe oferty zadzwonić na telefon komórkowy agenta. Takie pozyskiwanie klientów jest bardzo wartościowe i pomaga zabezpieczyć firmę na wypadek nawet wyjątkowo trudnego okresu ekonomicznego. Przekonywanie rodziny do tego, aby zdecydowała się na daną ofertę last minute czy jakikolwiek inny zakup nie jest jednak takie proste, szczególnie jeśli podróżujące z rodzicami dzieci są małe. Wtedy same zdjęcia i zapewnienia o wysokim standardzie na miejscu są często dla wymagających rodziców mało wystarczające. W końcu opieka nad kilkorgiem dzieci za granicą w jednym z kurortów ciepłych krajów wcale nie musi być pozbawiona problemów i różnego rodzaju nagłych wypadków. Dlatego tylko przewoźnik gwarantujący rodzinie absolutnie najlepsze z dostępnych warunków liczyć mogą na skuteczne sprzedanie oferty. Jednocześnie rodziny niezadowolone jakimkolwiek drobnym elementem obsługi czy warunków technicznych na miejscu bez wątpienia zachowa negatywne wspomnienia dla siebie i następnym razem najpewniej rodzina taka nie uda się ponownie do tego samego przewoźnika. Dbanie o rodziny pragnące wyjechać za granicę powinno być więc priorytetem każdego sprzedawcy oraz osób odpowiedzialnych za przygotowywanie i realizowanie oferty turystycznej na miejscu. Zapewnienie sobie przychylności wielodzietnych rodzin pozwala na zachowanie wyników finansowych nawet pomimo perturbacji na dobrym poziomie, ale jednocześnie oszukiwanie rodzin i sprawianie im problemów na zagranicznym wyjeździe jest najszybszym sposobem na zniechęcenie do siebie wszystkich pozostałych potencjalnych klientów i przegranie ostatnie swojej szansy na przetrwanie. Oferty rodzinne wcale nie muszą być dzisiaj bardzo tanie, ale muszą być niesamowicie profesjonalnie przeprowadzone.